For å slette en bruker permanent, må dette meldes til Verji support-team.
Brukeren du ønsker å slette kan være tilknyttet flere selskaper.
For at ikke brukeren skal miste sin konto, vil support-teamet kontrollere dette før den går til sletting.
Hva bør du gjøre før du kontakter Verji Support-team?
Kontroller om det er lagringsverdig informasjon som er tilknyttet kontoen i henhold til lovkrav m.m.
Alt som befinner seg på kontoen vil bli fjernet permanent, uten mulighet for gjenoppretting.
Meld inn sak til Verji support-team
- Åpne opp Verji og klikk på spørsmåltegnet oppe i høyre hjørne
- Klikk på meld sak her i pop up vinduet
- I saken så må du skrive inn
- Hvilket firma du representerer
- Navn og e-posten til brukerkontoen du ønsker skal bli slettet
- Hvorfor du ønsker kontoen slettet
- At du bekrefter at lagringsverdig informasjon er eksportert/lagret
- Hvilket firma du representerer
- Før du klikker "Send", verifiser en gang til at alt som skal lagres har blitt lagret
Når samtlige overnevnte steg er gjort, kan du sende inn saken
Verji Support-team behandler saken
Etter at saken er meldt inn, vil vi gjennomgå den aktuelle kontoen.
Dette vil resultere i en av to hendelser:
- Hvis kontoen har tilknyttinger til andre firmaer en ditt, vil vi fjerne tilknytting som brukeren har til ditt firma slik at dere ikke kan se hverandre.
- Om kontoen kun har tilknytting til ditt firma, vil vi fjerne den permanent.
Stikkord:
Slette konto, Fjerne bruker, Fjerne konto, slette bruker